A rejtélyes célcsoport, avagy az ajándék zoknitól a konyha ördögéig
Kulcsszavak:
Univer, márka, innováció, célcsoport, promócióAbsztrakt
Az Univer az egyik legismertebb magyar márka. A több mint hat évtizeddel ezelőtti cégalapítás óta a vállalat egyre növekvő ismertségnek örvend, amit elsősorban a már hungarikumnak számító magyaros ételízesítőinek - az Erős Pistának és a Piros Aranynak - köszönhet.
A cikk az Univer márka fejlődését lényegében a fogyasztók és a kereskedelem kihívásaira adott válaszok láncolataként mutathatja be. A cikk végére a jelenhez eljutva a szegmentáció és a célcsoportképzés alapján a szerző a cég különféle promóciós akcióinak tanulságait elemzi.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-08
Hogyan kell idézni
Marosfi, G. (2019) „A rejtélyes célcsoport, avagy az ajándék zoknitól a konyha ördögéig”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 66–70. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/427 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Húszéves a Magyar Marketing Szövetség