A rejtélyes célcsoport, avagy az ajándék zoknitól a konyha ördögéig

Szerzők

  • Györgyné Marosfi Univer Product Zrt.

Kulcsszavak:

Univer, márka, innováció, célcsoport, promóció

Absztrakt

Az Univer az egyik legismertebb magyar márka. A több mint hat évtizeddel ezelőtti cégalapítás óta a vállalat egyre növekvő ismertségnek örvend, amit elsősorban a már hungarikumnak számító magyaros ételízesítőinek - az Erős Pistának és a Piros Aranynak - köszönhet.
A cikk az Univer márka fejlődését lényegében a fogyasztók és a kereskedelem kihívásaira adott válaszok láncolataként mutathatja be. A cikk végére a jelenhez eljutva a szegmentáció és a célcsoportképzés alapján a szerző a cég különféle promóciós akcióinak tanulságait elemzi.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-08

Hogyan kell idézni

Marosfi, G. (2019) „A rejtélyes célcsoport, avagy az ajándék zoknitól a konyha ördögéig”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 66–70. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/427 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Húszéves a Magyar Marketing Szövetség

Hasonló cikkek

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.