A társadalmi felelősség- vállalás és a médiapiac összefüggései
Kulcsszavak:
médiapiac, társadalmi felelősségvállalás (CSR), hitelesség, átláthatóság, felelős médiavállalat, médiaműveltség, tudásalapú társadalomAbsztrakt
A médiapiacon működő szervezetek kulcsszerepet töltenek be a társadalmi szemléletformálásban, a tudatos és felelős gondolkodás kialakításában, abban, hogy mit látunk a világról, hogyan látjuk a világot, mit gondolunk róla. így kritikus szempont a médiapiacon működő vállalatok esetében, hogy hitelesen, megbízhatóan, átláthatóan működjenek. Emellett abban is fontos, sőt meghatározó szerepük van, hogy milyen kép alakul ki a társadalmi felelősségvállalásról (CSR) az emberekben, vagyis, hogy hogyan, milyen módon, hányszor beszél, ír, szól a média a társadalmi felelősségvállalásról.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-10
Hogyan kell idézni
Lukács, R. és Nyirő, N. (2019) „A társadalmi felelősség- vállalás és a médiapiac összefüggései”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 12–20. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/471 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Média és menedzsment