„A blogoszféra Jeges-tengere”

A blogoszféra mint új média és a biogokra alkalmazható üzleti modellek

Szerzők

  • András László Király

Kulcsszavak:

blog, long tail, új média, internet, üzleti modell

Absztrakt

A blogok és a blogoszféra részesei lettek mindennapjainknak. Cikkem célja, hogy a bemutassa és definiálja a blogoszférát, valamint rávilágítson miért tekinthető a média új, a korábbi médiumoktól különálló részének. Véleményem szerint, a blogoszféra a nyomtatott és on-line sajtó kiegészítője és nem helyettesítője.
A fenti megállapításból jutok arra, hogy amennyiben a blogok új médiumokként megjelennek, üzleti lehetőség rejlik bennük.
Összegezve a blogoszférára alkalmazható üzleti modelleket bemutatom Jeges-tenger modellt, melynek célja, hogy irány- mutatást adjon, mely biogoknak, milyen üzleti modelleket érdemes alkalmaznia, a profitábilis működéshez.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-10

Hogyan kell idézni

Király, A. L. (2019) „»A blogoszféra Jeges-tengere«: A blogoszféra mint új média és a biogokra alkalmazható üzleti modellek”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 38–46. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/476 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Média és menedzsment

Hasonló cikkek

<< < 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.