„A blogoszféra Jeges-tengere”
A blogoszféra mint új média és a biogokra alkalmazható üzleti modellek
Kulcsszavak:
blog, long tail, új média, internet, üzleti modellAbsztrakt
A blogok és a blogoszféra részesei lettek mindennapjainknak. Cikkem célja, hogy a bemutassa és definiálja a blogoszférát, valamint rávilágítson miért tekinthető a média új, a korábbi médiumoktól különálló részének. Véleményem szerint, a blogoszféra a nyomtatott és on-line sajtó kiegészítője és nem helyettesítője.
A fenti megállapításból jutok arra, hogy amennyiben a blogok új médiumokként megjelennek, üzleti lehetőség rejlik bennük.
Összegezve a blogoszférára alkalmazható üzleti modelleket bemutatom Jeges-tenger modellt, melynek célja, hogy irány- mutatást adjon, mely biogoknak, milyen üzleti modelleket érdemes alkalmaznia, a profitábilis működéshez.