Szegmensek a munkahelyi étkezés piacán
Absztrakt
Publikációnkban az egyénre jellemző élelmiszer-preferencia, mint az étkezési módot, így a munkanapokat jellemző étkezési szokást determináló tényező jellemzésére törekedtünk. Az árnyaltabb preferenciavizsgálat érdekében faktoranalízist végeztünk, majd élelmiszerfogyasztói preferenciák szegmentáló hatását klaszeranalízis módszerével vizsgáltuk.
A munkahelyi étkezés szerepét, főbb jellemzőit a teljes minta és a kutatás során kapott szegmensek összehasonlításában elemeztük.
Feltételezésünk szerint az élelmiszerpreferenciák szintjén kirajzolódó különbségek visszatükröződnek az étkezés módjának és az étkezés körülményének megválasztásában, ezzel befolyásolva a munkanapokat jellemző étkezési alternatívák megválasztását.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-13
Hogyan kell idézni
Horváth, Ágnes és Fodor, M. (2019) „Szegmensek a munkahelyi étkezés piacán”, Marketing & Menedzsment, 42(4), o. 23–33. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/516 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Élelmiszer marketing