Felelős marketing. Beszámoló a Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájáról

Szerzők

  • Ákos András Nagy Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
  • Petra Eszter Putzer Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
  • János Fojtik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Nagy, Ákos A., Putzer, P. E. és Fojtik, J. (2019) „Felelős marketing. Beszámoló a Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájáról”, Marketing & Menedzsment, 45(3), o. 47. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/551 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

MOK 2011

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>