A fiatalok mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjei és használati szokásai

Szerzők

  • Attila Endre Simay Budapesti Corvinus Egyetem Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék

Kulcsszavak:

fogyasztói magatartás, fiatalok, mobiltelefon-használat

Absztrakt

Az infokommunikációs korban az egyetemisták mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjeinek és szokásainak vizsgálatát vé­geztem el egy online kérdőíves felméréssel. Az eredmények alapján az életükben fontosnak tekintik a mobiltelefont, és presztízs jellegével is számolni lehet. Számukra ez egyben a kapcsolattartás jelképe, amely összehozza az embereket. Inkább használják készülé­küket közösségi, mint privát szituációkban. A funkciók közül leggyakrabban az időmérő és -kezelő alkalmazásokat használják.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Simay, A. E. (2019) „A fiatalok mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjei és használati szokásai”, Marketing & Menedzsment, 45(2), o. 52–59. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/566 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Mobilmarketing

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.