A fiatalok mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjei és használati szokásai
Kulcsszavak:
fogyasztói magatartás, fiatalok, mobiltelefon-használatAbsztrakt
Az infokommunikációs korban az egyetemisták mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjeinek és szokásainak vizsgálatát végeztem el egy online kérdőíves felméréssel. Az eredmények alapján az életükben fontosnak tekintik a mobiltelefont, és presztízs jellegével is számolni lehet. Számukra ez egyben a kapcsolattartás jelképe, amely összehozza az embereket. Inkább használják készüléküket közösségi, mint privát szituációkban. A funkciók közül leggyakrabban az időmérő és -kezelő alkalmazásokat használják.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Simay, A. E. (2019) „A fiatalok mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjei és használati szokásai”, Marketing & Menedzsment, 45(2), o. 52–59. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/566 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Mobilmarketing