A minőség, mint versenyprioritási tényező: egy marketing-termelési interfész
Kulcsszavak:
minőség, versenyprioritási tényezők, TQM, minőségházAbsztrakt
A vállalatoknak jellemzően célja a tartós profitábilis működés, melyre meghatározó hatással van a termék iránti kereslet. A keresletnek egyik magyarázó tényezője a termék minősége. A vállalat sikeressége szempontjából ezért a termelési oldalt tekintve nemcsak a termelékenységnek van nagy jelentősége, hanem annak is, hogy milyen minőségi terméket, szolgáltatást tud előállítani. Jelen tanulmány rámutat arra, hogy a fogyasztói elégedettség elérésében a marketing mellett kiemelt szerepe van a termelési és a marketing funkció együttműködésének.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Hauck, Z. (2019) „A minőség, mint versenyprioritási tényező: egy marketing-termelési interfész”, Marketing & Menedzsment, 47(2), o. 3–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/626 (Elérés: 27 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
A szerkesztő választása