A minőség, mint versenyprioritási tényező: egy marketing-termelési interfész

Szerzők

  • Zsuzsanna Hauck Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdaság-módszertani Intézet

Kulcsszavak:

minőség, versenyprioritási tényezők, TQM, minőségház

Absztrakt

A vállalatoknak jellemzően célja a tartós profitábilis működés, melyre meghatározó hatással van a termék iránti kereslet. A keresletnek egyik magyarázó tényezője a termék minősége. A vállalat sikeressége szempontjából ezért a termelési oldalt tekintve nemcsak a termelékenységnek van nagy jelentősége, hanem annak is, hogy milyen minőségi terméket, szolgáltatást tud előállítani. Jelen tanulmány rámutat arra, hogy a fogyasztói elégedettség elérésében a marketing mellett kiemelt szerepe van a termelési és a marketing funkció együttműködésének.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Hauck, Z. (2019) „A minőség, mint versenyprioritási tényező: egy marketing-termelési interfész”, Marketing & Menedzsment, 47(2), o. 3–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/626 (Elérés: 7 július 2024).

Folyóirat szám

Rovat

A szerkesztő választása

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.