A beruházási javak piacpolitikai döntéseinek előkészítése - Az egykori gondolatok értékelése

Szerzők

  • Mária Törőcsik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

A termelőeszközökkel kapcsolatos piaci döntések marketing-szemléletű megközelítésével a hazai szakirodalom mostohán bánik, s ezidő szerint még a gyakorlati tapasztalatok kellő mélységű feldolgozásával is adós. Ennek okát alighanem abban kell keresni, hogy még mindig tartja magát az a felfogás, amely a termelőeszközök marketingkutatását eleve célszerűtlennek tartja, tekintettel arra, hogy ezen a területen a gazdasági verseny kibontakozása még várat magára.

##submission.downloads##

Megjelent

2017-06-01

Hogyan kell idézni

Törőcsik, M. (2017) „A beruházási javak piacpolitikai döntéseinek előkészítése - Az egykori gondolatok értékelése”, Marketing & Menedzsment, 51(1-2), o. 26–32. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/812 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat