Az életstílus-alapú szegmentáció módszertani kihívásai

Szerzők

  • Miklós Hornyák Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdaság-módszertani Intézet
  • Dániel Kehl Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdaság-módszertani Intézet
  • Ferenc Kruzslicz Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdaság-módszertani Intézet
  • Krisztián Szűcs Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástudományi Intézet

Kulcsszavak:

életstílus, yea-saying, statisztikai korrekció, dimenzióredukció, klaszlerezés

Absztrakt

A fogyasztói szegmentációkutatás számos szempontból kihívást jelent a kutatóknak: módszertani és tartalmi vonatkozások tekintetében is felmerülhetnek olyan kérdések, amelyek megoldása elengedhetetlen ahhoz, hogy releváns, megfelelően értelmezhető csoportokat kapjunk eredményül. Jelen tanulmányban összegyűjtöttünk olyan problémákat, megoldandó feladatokat, amelyekkel szembesültünk az elemzések során és bemutatjuk az ezekre adott válaszainkat, illetve vizsgáljuk a kidolgozott megoldások eredményességét, elfogadhatóságát is.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-31

Hogyan kell idézni

Hornyák, M. (2019) „Az életstílus-alapú szegmentáció módszertani kihívásai”, Marketing & Menedzsment, 48(Különszám2), o. 69–82. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/929 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >> 

Hasonló cikkek

1 2 3 4 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.