The role of collaborative filtering in online marketing

Authors

  • Zoltán Majó Szegedi Tudományegyetem, Marketing és Menedzsment Tanszék
  • Balázs Révész Szegedi Tudományegyetem, Marketing és Menedzsment Tanszék

Abstract

„A nap könyve”, „a hét lemeze”, „a hónap videója” - minden online áruházat látogató fogyasztó számára ismert fogalmak. Ám az egyszerűnek tűnő ajánlórendszerek megvalósítása igen komoly technikai és marketinges háttérmunkát igényel. A cikk arra keresi a választ, hogy a webáruházak hogyan készíthetnek személyre szabott ajánlatokat a vevőik számára, illetve milyen eszközrendszerek támogatják az efféle online marketingmunkát.

Downloads

Published

2019-11-12

How to Cite

Majó, Z. and Révész, B. (2019) “The role of collaborative filtering in online marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(4), pp. 61–71. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1130 (Accessed: 22 December 2024).

Issue

Section

M&M mix