A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában

Szerzők

  • Zoltán Majó Szegedi Tudományegyetem, Marketing és Menedzsment Tanszék
  • Balázs Révész Szegedi Tudományegyetem, Marketing és Menedzsment Tanszék

Absztrakt

„A nap könyve”, „a hét lemeze”, „a hónap videója” - minden online áruházat látogató fogyasztó számára ismert fogalmak. Ám az egyszerűnek tűnő ajánlórendszerek megvalósítása igen komoly technikai és marketinges háttérmunkát igényel. A cikk arra keresi a választ, hogy a webáruházak hogyan készíthetnek személyre szabott ajánlatokat a vevőik számára, illetve milyen eszközrendszerek támogatják az efféle online marketingmunkát.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-12

Hogyan kell idézni

Majó, Z. és Révész, B. (2019) „A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában”, Marketing & Menedzsment, 38(4), o. 61–71. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1130 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix