The future of online advertising

Authors

  • Gábor Nagy Fabrik online

Abstract

Az amerikai online reklámiparág - a 2001 előtti fellendülés, majd az azt követő recesszió után - a szakértők egybehangzó véleménye szerint 2003-ban újra, immár stabil fejlődő periódusba lépett. A változás egyik mozgatórugója az iparág legdinamikusabban fejlődő szektora, a targetálásnak új jelentést adó kereső-marketing eredményessége volt. A pozitív várakozások jele, hogy az iparág egyes szereplői, többek közt a Google tulajdonosa fontolgatja tőzsdei részvények kibocsátását, ami az internetes vállalatok „dotcom-válság” utáni újabb megerősödéséhez vezethet.

Downloads

Published

2019-11-14

How to Cite

Nagy, G. (2019) “The future of online advertising”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(3), pp. 4–11. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1140 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

Online Marketing