Az online reklámozás jövője

Szerzők

  • Gábor Nagy Fabrik online

Absztrakt

Az amerikai online reklámiparág - a 2001 előtti fellendülés, majd az azt követő recesszió után - a szakértők egybehangzó véleménye szerint 2003-ban újra, immár stabil fejlődő periódusba lépett. A változás egyik mozgatórugója az iparág legdinamikusabban fejlődő szektora, a targetálásnak új jelentést adó kereső-marketing eredményessége volt. A pozitív várakozások jele, hogy az iparág egyes szereplői, többek közt a Google tulajdonosa fontolgatja tőzsdei részvények kibocsátását, ami az internetes vállalatok „dotcom-válság” utáni újabb megerősödéséhez vezethet.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-14

Hogyan kell idézni

Nagy, G. (2019) „Az online reklámozás jövője”, Marketing & Menedzsment, 38(3), o. 4–11. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1140 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Online Marketing