A new academic marketing doctor: József Lehota

Authors

  • Árpád Ferenc Papp-Váry M&M főszerkesztő

Abstract

A marketinget jó néhányan még mindig nem tartják tudománynak. Nekik lehet igazi cáfolat, hogy viszonylag rövid időn belül immár a harmadik akadémiai doktort adja
a szakma az új doktori rendszerben: Rekettye Gáborhoz és Berács Józsefhez 2007. május 17-én Lehota József, a gödöllői Szent István Egyetem professzora csatlakozott. Aki ott volt a védésen nemcsak egy érdekes prezentációnak, szakmai bírálatoknak, illetve hozzászólásoknak, hanem Lehota professzor megható köszönőbeszédnek is tanúja lehetett. Életművének megkoronázása alkalmából arra kértünk négy neves marketingest, hogy ne csak szakmailag, hanem, ha lehet, emberileg is jellemezzék őt.

Downloads

Published

2019-11-03

How to Cite

Papp-Váry, Árpád F. (2019) “A new academic marketing doctor: József Lehota”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(3), pp. 13–15. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1337 (Accessed: 6 October 2024).

Issue

Section

Outstanding Personalities in Marketing Science

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>