„Will we do it together?” - About the idea of interactivity, and its appearing possibilities in everyday life

Authors

  • Dávid Harsányi Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar Marketingkommunikáció és Reklám Tanszék
  • Szilvia Szántó Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar Nemzetközi Marketing Tanszék
  • Tamás Márk

Abstract

Az interaktivitás népszerű és manapság gyakran használt fogalom. A kezdetektől együtt élünk vele, ám az utóbbi időben a kommunikáció, a technológia fejlődésével, a körülmények változásával új értelmet nyert használata. Cikkünkben kísérletet teszünk arra, hogy pontosítsuk fogalmát, megvizsgáljuk megjelenési lehetőségeit, elterjedtségét és jövőjét mindennapjainkban.

Downloads

Published

2019-12-05

How to Cite

Harsányi, D., Szántó, S. and Márk, T. (2019) “„Will we do it together?” - About the idea of interactivity, and its appearing possibilities in everyday life”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(4-5), pp. 40–54. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1391 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

interactivity