The missing market of online marketing and the future of a new approach to advertisement
Abstract
Nehéz elszakadni a múlttól. Amikor az emberek évszázadokon keresztül lúdtollal írtak, akkor hiába léptek túl ezen az eszközön a mártogatós majd a töltőtoll irányába, a fémből készült tollhegyek is a hosszúkásán vágott, bemetszett lúdtollat utánozták. A marketingszakemberek az online világgal kaptak egy új eszközt, de kreatív megoldásaikban csakúgy, mint médiaválasztásukban ott munkál a múlt: a legolvasottabb médiumok legolvasottabb felületén akarnak hirdetni, csak a legforgalmasabb csomópontokon felállított óriásplakát az értékes.
Downloads
Published
2019-12-06
How to Cite
Vértes, J. A. (2019) “The missing market of online marketing and the future of a new approach to advertisement”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(5-6), pp. 80–86. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1415 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
From the world of advertisements