Az online marketing piac hiánya, és egy új reklámszemlélet jövője

Szerzők

  • János Andor Vértes Prim Média ; Adverticum Rt.

Absztrakt

Nehéz elszakadni a múlttól. Amikor az emberek évszázadokon keresztül lúdtollal írtak, akkor hiába léptek túl ezen az eszközön a mártogatós majd a töltőtoll irányába, a fémből készült tollhegyek is a hosszúkásán vágott, bemetszett lúdtollat utánozták. A marketingszakemberek az online világgal kaptak egy új eszközt, de kreatív megoldásaikban csakúgy, mint médiaválasztásukban ott munkál a múlt: a legolvasottabb médiumok legolvasottabb felületén akarnak hirdetni, csak a legforgalmasabb csomópontokon felállított óriásplakát az értékes.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Vértes, J. A. (2019) „Az online marketing piac hiánya, és egy új reklámszemlélet jövője”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 80–86. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1415 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Reklámvilág