Theoretical and Practical Questions of Customer Satisfaction

Authors

  • Szilvia Szántó Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar

Abstract

A mindennapi nyelvhasználatban az elégedettség fogalmát gyakran és viszonylag magától értetődően használják akkor, amikor egy kellemes érzéssel kapcsolatos élményt vagy tapasztatot akarnak leírni, vagy azt akarják kifejezni, hogy valaki jól érzi magát, boldog, nincsen semmi baja és vagy elégtételt/kielégülést érez (Schütze 1992, 124. oldal, Trommsdorff 1998, 125. oldal, Körte 1995, 25. oldal). Habár ezt a pszichikai jelenséget tekintve létezhetnek csekély, egyének közötti elképzelés-különbségek, mégis a hétköznapi beszédben az elégedettséggel kapcsolatban nem lépnek fel értelmezési nehézségek (Runow 1982, 72. oldal).

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Szántó, S. (2019) “Theoretical and Practical Questions of Customer Satisfaction”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(5), pp. 26–41. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1458 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Service management