“Roma Marketing” at Matáv

Authors

  • Bálint Nagy Matáv

Abstract

A magyar társadalomban a romatéma a kényes témák közé tartozik. Nem szívesen beszélünk róla, mert általában félünk tőle, nem tudjuk hova tenni. Ha a romákról bármilyen összefüggésben beszélünk, eleve definíciós problémába ütközünk. Mert mi is a roma? Nemzetiség? Kisebbség? Etnikum? Hátrányos helyzetű csoport? Kultúra? A definíciós problémázás helyett a Matáv inkább meg akarta szólítani ezt a kommunikációs szempontból eddig és azóta is kihagyott réteget. Nagy Bálint tanulmánya a módszerekről és az eredményekről számol be.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Nagy, B. (2019) “‘Roma Marketing’ at Matáv”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(4), pp. 28–30. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1470 (Accessed: 27 December 2024).

Issue

Section

Segment marketing - Focusing on Roma Consumers