Roma marketing a Matávnál

Szerzők

  • Bálint Nagy Matáv

Absztrakt

A magyar társadalomban a romatéma a kényes témák közé tartozik. Nem szívesen beszélünk róla, mert általában félünk tőle, nem tudjuk hova tenni. Ha a romákról bármilyen összefüggésben beszélünk, eleve definíciós problémába ütközünk. Mert mi is a roma? Nemzetiség? Kisebbség? Etnikum? Hátrányos helyzetű csoport? Kultúra? A definíciós problémázás helyett a Matáv inkább meg akarta szólítani ezt a kommunikációs szempontból eddig és azóta is kihagyott réteget. Nagy Bálint tanulmánya a módszerekről és az eredményekről számol be.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Nagy, B. (2019) „Roma marketing a Matávnál”, Marketing & Menedzsment, 37(4), o. 28–30. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1470 (Elérés: 27 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szegmensmarketing - Fókuszban a romák