Illness Campaign: a Variation of Social and Charity Advertising
Abstract
„Nürnbergi pert akarok indítani a reklám ellen. Mik a vádak?
Mérhetetlen összegek elherdálása
A társadalmi hasznosság teljes hiánya
Hazudozás
Merénylet az értelem ellen
Titkos agitáció
Az együgyűség imádata
Kirekesztés és fajgyűlölet
Merénylet a társadalom békéje ellen
Merénylet a nyelv ellen
Merénylet a kreativitás ellen
Fosztogatás” (Oliviero Toscani)
A lenti gondolatokból kiderül, hogy Oliviero Toscanitól származó idézet egyik sora sem vonatkozik a betegségkampányra.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Csépe, A. (2019) “Illness Campaign: a Variation of Social and Charity Advertising”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 37–42. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1486 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Total marketing