Market, competition, and marketing in hungarian Higher Education
Abstract
Az oktatási intézmények helyzete mind hazánkban, mind Európában jelentős változáson megy keresztül. Az állami támogatások csökkennek, miközben demográfiai okok miatt a potenciális tanulói létszám is egyre kevesebb lesz. Ez a helyzet az intézmények egy részét konkurenciaharcra kényszeríti. Az oktatási intézmények kezdik felismerni a marketing fontosságát, a leendő tanulók (tehát a fogyasztók) igényeinek felmérését, az ehhez igazodó rugalmas oktatási programok bevezetését, az intézmény arculatának kedvező megjelentetését, a marketing kommunikációs eszközök alkalmazását, tehát a fogyasztók meggyőzését az általuk nyújtott szolgáltatás számára.
Downloads
Published
2019-12-10
How to Cite
Lehota, J. and Komáromi, L. (2019) “Market, competition, and marketing in hungarian Higher Education”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(4), pp. 61–67. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1525 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Cultural marketing