Network Economy - Business Networks
Abstract
Napjainkban, amikor „új gazdaság", egyes megközelítésekben "e-gazdaság", "e-társadalom” kifejlődéséről beszélünk, nagy jelentőségük van a hálózat alapú kapcsolatoknak A tanulmány egyfelől az egyre gyakrabban emlegetett „hálózati gazdaság" hazai megjelenését vizsgálja a vállalati interaktivitással összefüggésben, másfelől a gazdasági hálózatok és a hálózati gazdaság jellemzőit tekinti át empirikus kutatási eredmények bemutatásával, kiemelve a kapcsolat-orientált (relationship) marketingjelentőségét, mint a hálózati közösségek kialakulásának alapját.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Vasné Egri, M. (2019) “Network Economy - Business Networks”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(2), pp. 28–33. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1677 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Networks - People on the Net