Who controls who in the virtual market?
Abstract
Az internet kereskedelmi kapcsolatokra gyakorolt növekvő hatását gyakran értékelik az ügyfelek javára váló előnynek. Az online erőforrások csatasorba állításával az egyéni fogyasztók és üzleti entitások olyan nagy mennyiségű adattal vértezhetik fel magukat, hogy korábban számukra elérhetetlen mértékű tudással végezhetik el a szükséges tranzakciókat, lehetőséget teremtve a kemény alkudozásra is. A fogyasztók egyre jobban megszorongatják a hatalmas, de sáncaik mögé vonult vállalatokat a legjobb üzlet kicsikarása érdekében, a cégek pedig beszállítóikat versenyeztetik a cybertérben, hogy a lehető legtöbbet préseljék ki a szállítói láncból.
Downloads
Published
2019-12-18
How to Cite
Mártonffy, A. (2019) “Who controls who in the virtual market?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(1), pp. 14–15. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1841 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
E-Commerce