Competing on price
Abstract
Írásunkban az árpolitika néhány pénzügyi jellegű ve- tületét mutatjuk be, elsősorban a termékélet-görbéhez kapcsolódóan. Célunk annak szemléltetése, hogy az árpolitika - a marketing-mix eszközei közül egyedülálló módon - szorosan kapcsolódik a vállalkozások pénzügyi tervezéséhez, és ezen keresztül a két terület egységes egészet alkot. Az árpolitika egyetlen lépése sem függetleníthető a pénzügytől, s ez fordítva is így kell hogy legyen. Minden árdöntés befolyásolja a termék további sorsának az alakulását éppúgy (marketing), mint a vállalkozás likviditási helyzetét (pénzügy).
Downloads
Published
2019-12-18
How to Cite
Józsa, L., Straubné Németh, Ágnes and Tatay, T. (2019) “Competing on price”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(1), pp. 28–30. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1848 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Price and market