Competing on price

Authors

  • László Józsa Veszprémi Egyetem, Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék
  • Ágnes Straubné Németh Veszprémi Egyetem, Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék
  • Tibor Tatay Veszprémi Egyetem, Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék

Abstract

Írásunkban az árpolitika néhány pénzügyi jellegű ve- tületét mutatjuk be, elsősorban a termékélet-görbéhez kapcsolódóan. Célunk annak szemléltetése, hogy az árpolitika - a marketing-mix eszközei közül egyedülálló módon - szorosan kapcsolódik a vállalkozások pénzügyi tervezéséhez, és ezen keresztül a két terület egységes egészet alkot. Az árpolitika egyetlen lépése sem függetleníthető a pénzügytől, s ez fordítva is így kell hogy legyen. Minden árdöntés befolyásolja a termék további sorsának az alakulását éppúgy (marketing), mint a vállalkozás likviditási helyzetét (pénzügy).

Downloads

Published

2019-12-18

How to Cite

Józsa, L., Straubné Németh, Ágnes and Tatay, T. (2019) “Competing on price”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(1), pp. 28–30. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1848 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Price and market

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>