Versenyben az árral
Absztrakt
Írásunkban az árpolitika néhány pénzügyi jellegű ve- tületét mutatjuk be, elsősorban a termékélet-görbéhez kapcsolódóan. Célunk annak szemléltetése, hogy az árpolitika - a marketing-mix eszközei közül egyedülálló módon - szorosan kapcsolódik a vállalkozások pénzügyi tervezéséhez, és ezen keresztül a két terület egységes egészet alkot. Az árpolitika egyetlen lépése sem függetleníthető a pénzügytől, s ez fordítva is így kell hogy legyen. Minden árdöntés befolyásolja a termék további sorsának az alakulását éppúgy (marketing), mint a vállalkozás likviditási helyzetét (pénzügy).
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-18
Hogyan kell idézni
Józsa, L., Straubné Németh, Ágnes és Tatay, T. (2019) „Versenyben az árral”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 28–30. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1848 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Ár és piac