Marketing Tactics of the Hungarian Retail Companies

Authors

  • László Józsa Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék
  • Attila Bátor Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék
  • Annamária Sasné Grósz Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék

Abstract

Több mint ezer évvel ezelőtt a magyar nép Árpád fejedelem vezetésével bevonult a Kárpát-medencébe. I. István megalapította országunkat. Felvette a keresztséget, biztosítva ezzel a magyar nép számára a fennmaradást és Magyarország Európához való csatlakozását. Most, a második évezredforduló küszöbén hazánk, a magyar gazdaság, hasonló lépés előtt áll. Újra csatlakozni kíván Európához, a gazdaságilag erős nyugathoz, amit az Európai Unió képvisel. Ez nemcsak Magyarországnak, hanem Európának, sőt más kontinensek országainak is meghatározó lehet, hisz globalizálódott világunkban nincs olyan gazdasági esemény, amely csak egy elszeparált régióra fejtené ki közvetlen vagy közvetett hatását. A felvétel elnyeréséért a magyar gazdaságnak és társadalomnak meg kell felelnie a kitűzött szigorú elvárásoknak. Nagyon fontos megállapítanunk, hogy hol tartunk, s mely területeken kell még változtatnunk, fejlesztenünk.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Józsa, L., Bátor, A. and Sasné Grósz, A. (2019) “Marketing Tactics of the Hungarian Retail Companies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(5), pp. 19–22. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1879 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Hungarian Marketing Workshop 2000

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>