Winners serve great

Authors

  • Zoltán Veres Miskolci Egyetem, Marketing Tanszék

Abstract

Ki ne szeretne győztes lenni? Még az is győzni akar, aki nem vallja be, vagy adottságai szerények a versenyben.
Egy vállalkozás minimálisan kielégítő megoldást akar elérni a piacon: kielégítő jövedelmet az alkalmazottaknak, kielégítő piaci pozíciót, kielégítő fejlődési lehetőségeket a pozíciók jövőbeli megtarthatóság a érdekében. Mindezekért azonban versenyben kell maradni és napról-napra meg kell nyerni a vevőt, az együttműködő partnert, a munkatársat. Mindannyian szolgáltatunk és szolgáltatásokat veszünk igénybe szinte egész nap, és nap mint nap. Egyre nyilvánvalóbb tény, hogy a győztesek, a „talpon maradók" ezt jól csinálják és gondoskodnak róla, hogy ennek híre keljen, ezt minden érdekelt tudja, értékelje és lehetőleg adja tovább szűkebb és tágabb környezetében. A minőségi szolgáltatás problémamegoldó, teljeskörű, időben érkezik és annyit biztosan ér, amenynyiért nyújtják.

Downloads

Published

2019-12-18

How to Cite

Veres, Z. (2019) “Winners serve great”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(5), pp. 50–52. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1952 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Strategic planning

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>