Multinational market leaders on the hungarian food market

Authors

  • József Lehota GATE
  • Judit Szűcs GATE

Abstract

A kilencvenes évek eleje óta egyre több világcég jelenik meg a magyar gazdaságban - benne az élelmiszergazdaságban is. Ahol e társaságok megtelepedték, ott működésük révén átalakították az élelmiszervertikum struktúráját, az alapanyag-termeléstől a feldolgozáson és értékesítésen át a fogyasztásig. Szemléletmódjuk és gazdasági tevékenységük ismeretét éppen ezért igen fontosnak tartjuk.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Lehota, J. and Szűcs, J. (2019) “Multinational market leaders on the hungarian food market”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(4), pp. 46–50. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2013 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Agromarketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>