Marketing activities at a bank office

The full content of this article is currently not available.

Authors

  • János Takács

Abstract

A szolgáltatás vonzerejét tekintve a termékek ára és választéka a nagybankok versenykörében nem jelenthet érzékelhető különbséget. A helyi piacok termékigényének jó meghatározása és az ügyfél megszólítása már változást hozhat a piaci részesedésben. A megelégedettség és elégedetlenség okairól az értékesítő helyek szerezhetnek egyedül kiváló tapasztalatokat, s ennek egyik lehetséges csatornája a kérdőíves tájékozódás.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Takács, J. (2019) “Marketing activities at a bank office: The full content of this article is currently not available”., The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(4), pp. 56–58. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2017 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

M&M mix