We need a team or who knows what about marketing?

Authors

  • Zoltán Veres Külkereskedelmi Főiskola Nemzetközi Marketing Tanszék

Abstract

A belső marketinggel kapcsolatban meglehetősen nagy a fogalomértelmezési zűrzavar mind az elméleti, mind a gyakorlati szakemberek körében. Sokan - különösen a PR-szakemberek - hajlamosak arra, hogy egyenlőségjelet tegyenek a belső marketing és a belső PR közé. Ez azonban a probléma túlzott leegyszerűsítése. Vannak olyan vélemények is, hogy a belső marketingfunkcionális értelemben nem is létezik. Itt az ideje, hogy megpróbáljuk tisztázni: mit is értsünk a belső marketing alatt.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Veres, Z. (2019) “We need a team or who knows what about marketing?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(1), pp. 41–44. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2200 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

M&M Decisions

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>