Marketing in the Media
Abstract
Az elmúlt hat-hét év változásai a médiában jóval nagyobb vihart okoztak, mint a gazdasági élet más területein. Lapok, rádió- és tv-adók jöttek létre, jutottak fel rövid idő alatt, majd tűntek el nyomtalanul, esetleg tartották meg sikeresen a piac egy-egy szeletét. Alapvetően átalakultak a fogyasztói szokások is, a jövedelmi viszonyok, a mind erősebben jelentkező rétegigények, a szubkultúrák egyre inkább meghatározzák a kínálatot. Közben a régi nagyoknak fel kellett dolgozniuk a piacvesztést, és napjainkra teljesen egyértelművé vált, hogy a talpon maradáshoz elengedhetetlen a korszerű marketingeszközök beépítése a mindennapi munkába.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Benke, P. (2019) “Marketing in the Media”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(1), pp. 71–75. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2254 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
M&M mix