Marketing in the Media

Authors

  • Péter Benke

Abstract

Az elmúlt hat-hét év változásai a médiában jóval nagyobb vihart okoztak, mint a gazdasági élet más területein. Lapok, rádió- és tv-adók jöttek létre, jutottak fel rövid idő alatt, majd tűntek el nyomtalanul, esetleg tartották meg sikeresen a piac egy-egy szeletét. Alapvetően átalakultak a fogyasztói szokások is, a jövedelmi viszonyok, a mind erősebben jelentkező rétegigények, a szubkultúrák egyre inkább meghatározzák a kínálatot. Közben a régi nagyoknak fel kellett dolgozniuk a piacvesztést, és napjainkra teljesen egyértelművé vált, hogy a talpon maradáshoz elengedhetetlen a korszerű marketingeszközök beépítése a mindennapi munkába.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Benke, P. (2019) “Marketing in the Media”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(1), pp. 71–75. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2254 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

M&M mix