Marketing a médiában

Szerzők

  • Péter Benke

Absztrakt

Az elmúlt hat-hét év változásai a médiában jóval nagyobb vihart okoztak, mint a gazdasági élet más területein. Lapok, rádió- és tv-adók jöttek létre, jutottak fel rövid idő alatt, majd tűntek el nyomtalanul, esetleg tartották meg sikeresen a piac egy-egy szeletét. Alapvetően átalakultak a fogyasztói szokások is, a jövedelmi viszonyok, a mind erősebben jelentkező rétegigények, a szubkultúrák egyre inkább meghatározzák a kínálatot. Közben a régi nagyoknak fel kellett dolgozniuk a piacvesztést, és napjainkra teljesen egyértelművé vált, hogy a talpon maradáshoz elengedhetetlen a korszerű marketingeszközök beépítése a mindennapi munkába.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Benke, P. (2019) „Marketing a médiában”, Marketing & Menedzsment, 31(1), o. 71–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2254 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix