Nations, regions, world economics

Authors

  • István Balázs

Abstract

Bár a marketing tipikus üzemgazdasági kategória, mindannyian a bőrünkön érezzük: a makrogazdasági környezet erősen befolyásolja-behatárolja mozgásterét, hatékonyságát, lehetőségeit. Ezért gondoljuk úgy, hogy folyóiratunknak bizonyos rálátással kell lennie a nemzetgazdasági-világgazdasági jelenségekre, folyamatokra is. Ez pedig (helyesebben: ez is) az egymással ütköző vélemények fényében a legtanulságosabb. Ezért kerestük fel kérdéseinkkel dr. Kopátsy Sándor közgazdászt, és dr. Vértes Andrást, a Gazdaságkutató Intézet vezérigazgatóját. Szemléletük - mint azt vártuk is - valóban különböző. Ám több kérdéskör is felfedte: nem mindig tűzről és vízről van szó, hanem más-más, netán össze is egyeztethető közelítésekről. Örömmel vennénk, ha a párbeszéd - köztük is, csatlakozók között is - folytatódna hasábjainkon. Az interjút Balázs István készítette.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Balázs, I. (2019) “Nations, regions, world economics”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(2), pp. 5–11. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2464 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

The EU and Hungary