An old mania

the gap-model in satisfaction research

Authors

  • Zoltán Veres SZTE GTK

Abstract

A szolgáltatószektorban az elégedettségkutatáson alapuló minőségvizsgálatok különös nehézséget jelentenek. Berryék ma már klasszikusnak számító innovációja a gap-modell bevezetése volt a szolgáltatások minőségpolitikájába. Jelen cikk arra tesz kísérletet, hogy egyrészt szakítva az eddigi gyakorlattal teljes körűen modellezze az igénybe vevő szükséglete és a kialakuló elégedettségi állapot közötti gap-ek struktúráját, másrészt hogy számba vegye az elégedettségkutatás néhány további neuralgikus területét.

Downloads

Published

2019-10-14

How to Cite

Veres, Z. (2019) “An old mania: the gap-model in satisfaction research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(2), pp. 4–17. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/540 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Service marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>