An old mania
the gap-model in satisfaction research
Abstract
A szolgáltatószektorban az elégedettségkutatáson alapuló minőségvizsgálatok különös nehézséget jelentenek. Berryék ma már klasszikusnak számító innovációja a gap-modell bevezetése volt a szolgáltatások minőségpolitikájába. Jelen cikk arra tesz kísérletet, hogy egyrészt szakítva az eddigi gyakorlattal teljes körűen modellezze az igénybe vevő szükséglete és a kialakuló elégedettségi állapot közötti gap-ek struktúráját, másrészt hogy számba vegye az elégedettségkutatás néhány további neuralgikus területét.
Downloads
Published
2019-10-14
How to Cite
Veres, Z. (2019) “An old mania: the gap-model in satisfaction research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(2), pp. 4–17. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/540 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Service marketing