Hogyan jelenítse meg egy márka a társadalmi felelősségvállalást? - Egy multinacionális FMCG vállalatok vezetőivel végzett interjúsorozat tapasztalatai
Abstract
A fogyasztói társadalom fenntarthatatlanságára adott válaszok közé tartozik a felelős márkák megjelenése, amelyek az etikus és a környezetbarát fogyasztást segítenek megvalósítani.
Egyre több olyan vállalat és márka jelenik meg, amelynek pozícionálási stratégiája a tulajdonosok, a vezetők vagy az alkalmazottak által fontosnak tartott értékek és alapelvek képviseletére, megjelenítésére épül.
Downloads
Published
2019-10-21
How to Cite
Nádasi, K. and Lukács, R. (2019) “Hogyan jelenítse meg egy márka a társadalmi felelősségvállalást? - Egy multinacionális FMCG vállalatok vezetőivel végzett interjúsorozat tapasztalatai”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(4), pp. 12–19. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/712 (Accessed: 5 October 2024).
Issue
Section
Social responsibility and sustainable developement