Marketing of environmentally sound products
Abstract
Minden marketingtevékenységnek és -stratégiának, így a környezetbarátnak is a fő célja a vállalat hosszú távú, jövedelmező működésének a megteremtése és fenntartása, valamint a termékértékesítés megkönnyítése.
A termékpolitikai döntések során egyszer minden vállalat eljuthat arra a pontra, amikor környezetbarát termék(ek) előállítását is fontolóra veheti. A legtöbb esetben azonban már arra a kérdésre is problémás választ adni, hogy mi is az a környezetbarát termék, vajon mitől tekinthetünk egy terméket környezetbarátnak.
Downloads
Published
2019-10-25
How to Cite
Nagy, S. (2019) “Marketing of environmentally sound products”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(6-1), pp. 17–24. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/785 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Product developement