A környezetbarát termékek marketingje
Absztrakt
Minden marketingtevékenységnek és -stratégiának, így a környezetbarátnak is a fő célja a vállalat hosszú távú, jövedelmező működésének a megteremtése és fenntartása, valamint a termékértékesítés megkönnyítése.
A termékpolitikai döntések során egyszer minden vállalat eljuthat arra a pontra, amikor környezetbarát termék(ek) előállítását is fontolóra veheti. A legtöbb esetben azonban már arra a kérdésre is problémás választ adni, hogy mi is az a környezetbarát termék, vajon mitől tekinthetünk egy terméket környezetbarátnak.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-25
Hogyan kell idézni
Nagy, S. (2019) „A környezetbarát termékek marketingje”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 17–24. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/785 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Termékfejlesztés