Az FMCG és pharma marketing különbözőségei
Absztrakt
Az FMCG (gyorsan forgó fogyasztási cikkek, lásd. fogyasztási cikkek) marketing és a pharma (etikus termékek vagy gyógyszerek, lásd vényköteles szerek) marketing magában is igen szerteágazó terület, melyek összevetése ezen rövid értekezésben nem lebet teljes. Elért a két terület fő különbözőségeit mutatom be a teljesség igénye nélkül, eltekintve a mindkét területen tapasztalható kivételektől.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-06
Hogyan kell idézni
Csépe, A. (2019) „Az FMCG és pharma marketing különbözőségei”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 49–56. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1410 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Egészségmarketing