Élelmiszercímkék és az egészségtudatos fogyasztói magatartás

Szerzők

  • Ágnes Horváth GATE Agrármarketing Tanszék

Absztrakt

A magyar lakosság egészségi állapota - minden túlzás nélkül állítható - elkeserítő. A szakemberek véleménye egy dologban mindenféleképpen megegyezik: a korábban büszkén emlegetett magyar konyha, a táplálkozási szokások nem kis részben bűnösek ebben. A probléma természetesen rendkívül összetett és a kialakult helyzetért (magas halálozási arányszám, gyakori szív-, érrendszeri és rákos megbetegedések, nagyon sok elhízott ember stb.) nemcsak táplálkozási szokásaink „felelősek", bár domináns szerepük nem vitatható.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Horváth, Ágnes (2019) „Élelmiszercímkék és az egészségtudatos fogyasztói magatartás”, Marketing & Menedzsment, 31(6), o. 53–56. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2042 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrármarketing