A piaci siker kulcsa: a szolgáltatások színvonala - Beszélgetés a Westel Rádiótelefon Kft. marketing igazgatóhelyettesével

Szerzők

  • István Balázs

Absztrakt

Sugár Mihály, a Westel Rádiótelefon Kft. marketing igazgató- helyettese is egyetért azzal, hogy ambiciózus, végzős közgazdász hallgatók számára izgalmas szakdolgozati téma lehetne a magyarországi mobil telefonrendszereket üzemeltető társaságok marketingstratégiájának összehasonlító vizsgálata. A piacnak ez a szelete ugyanis feltűnően mozgalmas képet mutat. Arról beszélgettünk a szakemberrel - a cégét bemutató, tavaly elkezdett interjúsorozat folytatásaként -, hogy mi van e kép mögött, s milyen árnyalatokat visz rá a maga sajátosságaival a Westel Kft.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Balázs, I. (2019) „A piaci siker kulcsa: a szolgáltatások színvonala - Beszélgetés a Westel Rádiótelefon Kft. marketing igazgatóhelyettesével”, Marketing & Menedzsment, 29(2), o. 65–66. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2479 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Sikeres marketingstratégiák

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei