Alternatív médium a márkakommunikáció szolgálatában - Szponzoráljunk! Benne vagy?

Szerzők

  • Péter Berkes Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar Sportmenedzsment Tanszék
  • János Váczi Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar Sportmenedzsment Tanszék

Absztrakt

Vajon elképzelhető-e a márkaépítés kizárólag klasszikus reklám-médiumokon keresztül? Hogyan segítheti az értékteremtő tudásgazdaságban a stratégiai szintre emelkedett márkaépítést az alternatív kommunikációs eszközök innovatív eszköztára? Vagy az ilyen kérdések mit sem érnek? Ráadásul a Coca-Cola egykori marketingigazgatója és fenegyereke is téved könyvében, mikor azt állítja, hogy a „márkaépítés egyik leghatásosabb útja a szponzoráló”? (Zyman és Brott, 2004)
Pedig, aligha találhatnánk autentikusabb vállalatot és célszemélyt a szponzoráció alkalmazásával kapcsolatban az adekvát válasz megtalálására. Hiszen a Coca-Cola már 1928-tól, az amszterdami olimpia óta szponzori kapcsoltban áll a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-24

Hogyan kell idézni

Berkes, P. és Váczi, J. (2019) „Alternatív médium a márkakommunikáció szolgálatában - Szponzoráljunk! Benne vagy?”, Marketing & Menedzsment, 40(1), o. 4–14. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/763 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kommunikációs eszközök