Made-in hatás a gyakorlatban: néhány érdekes történet
Absztrakt
Globalizálódunk. Olyan világban élünk, ahol az általunk megvásárolt termékek voltaképp bármelyik országból érkezhetnek. Mégis az, hogy melyik országot gondolják származási helynek, „made-in”-nek, „country-of-origin”-nek, fontos szerepet játszik vásárlási döntéseinkben. Sőt, mivel a termékek egyre hasonlóbbá válnak, lassan ez marad az egyetlen versenyelőny. De mikor érdemes kommunikálni a származási helyet és mikor érdemes hallgatni róla, esetlen más országgal helyettesíteni? - ennek kapcsán szolgálok néhány gyakorlati példával.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-01
Hogyan kell idézni
Papp-Váry, Árpád F. (2019) „Made-in hatás a gyakorlatban: néhány érdekes történet”, Marketing & Menedzsment, 41(6), o. 54–58. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1212 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Országimázs: a "made in" szerepe