The made in effect: some interesting stories
Abstract
Globalizálódunk. Olyan világban élünk, ahol az általunk megvásárolt termékek voltaképp bármelyik országból érkezhetnek. Mégis az, hogy melyik országot gondolják származási helynek, „made-in”-nek, „country-of-origin”-nek, fontos szerepet játszik vásárlási döntéseinkben. Sőt, mivel a termékek egyre hasonlóbbá válnak, lassan ez marad az egyetlen versenyelőny. De mikor érdemes kommunikálni a származási helyet és mikor érdemes hallgatni róla, esetlen más országgal helyettesíteni? - ennek kapcsán szolgálok néhány gyakorlati példával.
Downloads
Published
2019-11-01
How to Cite
Papp-Váry, Árpád F. (2019) “The made in effect: some interesting stories”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(6), pp. 54–58. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1212 (Accessed: 8 January 2025).
Issue
Section
Country image: the role of "made in"