Made-in hatás a gyakorlatban: néhány érdekes történet

Szerzők

  • Árpád Ferenc Papp-Váry Marketing & Menedzsment főszerkesztő

Absztrakt

Globalizálódunk. Olyan világban élünk, ahol az általunk megvásárolt termékek voltaképp bármelyik országból érkezhetnek. Mégis az, hogy melyik országot gondolják származási helynek, „made-in”-nek, „country-of-origin”-nek, fontos szerepet játszik vásárlási döntéseinkben. Sőt, mivel a termékek egyre hasonlóbbá válnak, lassan ez marad az egyetlen versenyelőny. De mikor érdemes kommunikálni a származási helyet és mikor érdemes hallgatni róla, esetlen más országgal helyettesíteni? - ennek kapcsán szolgálok néhány gyakorlati példával.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-01

Hogyan kell idézni

Papp-Váry, Árpád F. (2019) „Made-in hatás a gyakorlatban: néhány érdekes történet”, Marketing & Menedzsment, 41(6), o. 54–58. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1212 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Országimázs: a "made in" szerepe

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>