A politikai marketing rendszere: a polling, a politikai termék és a verseny
Absztrakt
Jelen tanulmányban nem kívánom a politikai marketing fogalmi körét a maga teljességében tárgyalni, célom csupán a marketing politikai terepen történő alkalmazásához kötődő néhány érdekes sajátosság bemutatása. Először a politikai marketing - a szakirodalomban szokásos megközelítésektől jelentősen eltérő - ‘rendszerét’ (inputjait, belső folyamatait és outputját), majd a politikai közvélemény-kutatás, termék és verseny specifikus jellemzőit tekintem át.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Orosdy, B. (2019) „A politikai marketing rendszere: a polling, a politikai termék és a verseny”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 15–23. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1293 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketing Oktatók Konferenciája 2007