Városmárka a kultúra fővárosa projektév után Pécsett

Szerzők

  • Bernadett Mészáros PTE PMMIK Innopont menedzser
  • Béla Orosdy PTE KTK GTI Marketing tanszék

Kulcsszavak:

Pécs, EKF, városmarketing, városmárka, városarculat

Absztrakt

Pécs város turisztikai házigazda szervezete, a TÉDÉEM PÉCS Nonprofit Kft megbízásából 2010- 2011-ben tanulmány készült Pécs város turisztikai és márkastratégiája címmel. A kutatás keretei között feldolgozásra kerültek az Európa Kulturális Fővárosa (EKF) projektévhez kötődő vizsgálódások eredményei, az eseménysor gyakorlati tapasztalatai, különböző szakterületek jeles pécsi képviselőinek a jövő kilátásait elemző írásai, valamint sor került két - ötletbörzével kombinált - szakmai workshopra is. Ebben a cikkben ezeknek a kutatásoknak a Pécshez, mint városmárkához kapcsolódó eredményeit, illetve a továbblépésre tett javaslataikat összegzik a szerzők.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-04

Hogyan kell idézni

Mészáros, B. és Orosdy, B. (2019) „Városmárka a kultúra fővárosa projektév után Pécsett”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 4–14. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/398 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Helymarketing

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.