Marketingorientáció és termékdizájn a vállalati gyakorlatban

Szerzők

  • József Berács Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék
  • Dóra Horváth Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék
  • László Sajtos Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

Egy átfogó iparági kutatás kapcsán direkt és indirekt megközelítések alapján arra keressük a választ, hogy a mai magyar gazdaságban, a vállalatok marketinggyakorlatában milyen szerepet játszik a termékdizájn, hogyan vélekednek a gazdasági szféra szereplői, a vállalkozások vezetői a dizájn fontosságáról. Tanulmányunk a közelmúltban lefolytatott empirikus kutatásokra épít, amelyek a vállalati marketingorientációt vizsgálták. Ugyanakkor mégis számos ponton kapcsolódnak a vállalati terméktervezés, -dizájn kérdésköréhez, és a dizájn jelenlegi vállalati gyakorlatára vonatkozóan néhány jellemző tendencia bemutatását teszik lehetővé.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Berács, J., Horváth, D. és Sajtos, L. (2019) „Marketingorientáció és termékdizájn a vállalati gyakorlatban”, Marketing & Menedzsment, 37(1), o. 67–76. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1528 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>