A marketing jelentéseiről

Szerzők

  • János Fojtik JPTE Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Absztrakt

A marketing jelentése állandó változásban van, ami nemcsak a környezet folyamatos változásaira vezethető vissza, hanem a marketing fogalmának állandó bővülésére és értelmezési tartományának kiterjedésére is. A marketing alapjelentésének fennmaradása mellett a sokféle és egymástól erősen eltérő tartalmú szóhasználat az eddiginél is jobban veszélyezteti a marketing többé-kevésbé egységes értelmezését.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. (2019) „A marketing jelentéseiről”, Marketing & Menedzsment, 29(4), o. 26–30. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2406 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing - minek nevezzelek?

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>